Sunday 6 March 2016

MALAM !

Malam !
Rasanya agak lain , keliru .
Masih bingung dan buntu .
Rasa apakah ini ????

Masih tiada jawapan .
Aku sudah tanya diri .
Aku sudah tanya Tuhan .
Masih bisu tidak berjawap .

Atau aku yang didalam dunia sendiri ??
Tidak tahu atau tidak ambil tahu ?
Tidak sedar atau masih dibuai mimpi ?
Ahhhhhhhhh ..

Aku seperti tidak sabar menunggu pagi .
Kerana apa ? Kerana ..
Malam itu ngeri bagi aku .
Sungguh ngeri !

Pagi itu lebih nyaman .
Lebih tenang dan halus .
Tanpa rasa yang ini .

Tapi apakan daya .
Aku tetap perlu hadap malam .
Walaupun ia terkadang ngeri 
Tapi ia tetap waktu yang aku perlu .

Aku tidak salahkan Kau ,
Wahai Tuhan .
Kerana aku terima segala rasa yang kau beri .
Terima Kasih , kerana ia bikin aku ingat padaMu Tuhan . .

No comments:

Post a Comment