Tuesday 8 March 2016

TERDIAM .

Baru kini aku sedar tentang semua ini .
Semuanya buat aku terdiam .
Seribu bahasa .
Masih dalam kekeliruan .

Semuanya buat aku tersedar .
Selama ini , semua puncanya adalah aku .
Mungkin dia punya sedikit .
Tapi selebihnya adalah aku .

Tidak akan aku bela diri ini .
Malah sungguh kecewa .
Cepat sungguh aku melatah .
Hanya tahu menghukum tanpa usul periksa .

Kini segala rasa bersalah itu muncul .
Rasanya seperti aku menoreh sendiri hati ini .
Sungguh pedihh .
Tidak tertanggung .

Aku terlalu ingin menjaga .
Terlalu takut kehilangan .
Dan kini , aku sendiri penyebab segalanya pergi .
Apa aku fikir , aku sudah cukup hebat ?

Hanya satu yang aku harapkan .
Tiada lain , hanya berharap .
Kau berikan aku peluang .
Untuk perbaiki hubungan ini .

Doa itu tidak pernah berhenti .
Tuhan , aku hanya berserah padaMu .
Apa sahaja yang berlaku .
Aku harap ,aku akan Redha . .


No comments:

Post a Comment